Klientský systém

Omluvný (náhradový) systém

Vážené a milé maminky ,tatínkové,klienti ….

Jako jedni z prvních klubů vám nabízíme nově vyvinutý náhradový omluvný systém, který byl vytvořen pro plavací studia a který usnadní práci nám, ale hlavně vám rodičům (klientům).

Každý náš klient obdrží na svou e-mailovou adresu přihlašovací jméno a heslo. Na internetové adrese: www.klubkapka.auksys.cz se pak může po zadání přihlašovacího jména a hesla (doporučujeme heslo překopírovat z došlého e-mailu a vložit do kolonky pro heslo – nesnažte se jej přepsat) přihlásit do systému. Ihned po úspěšném přihlášení doporučujeme změnit heslo (nabízí to lišta v systému na levé straně).

Jaké výhody vám systém nabídne?

V systému má každé klient svou vlastní kartu ve které se mu zobrazuje seznam kurzů a lekcí do kterých je aktuálně přihlášen a jejich stav (zda je lekce, v kolik hodin je, kdo ji vyučuje).

Klient se může na své hodiny podívat a pokud ví, že bude chybět (třeba důvod dovolená, lékař apod.) rovnou se i omluvit.

Systém vygeneruje na požadavek klientovi termín pro náhradní lekci (odpadne tedy sledování „plachty“ u nás na provozovně). Náhradní lekci nabídne systém pouze takovou, která vyhovuje věku a zdatnosti dítěte – nelze se přihlásit na náhradu do lekce, která pak věkově nevyhovuje.

Systém nabídne klientovi i možnost ohlídat mu lekci na kterou by případně chtěl jít jako na náhradu a která zatím nemá žádné volné místo (může to být lekce, kam chodí některá z vašich kamarádek apod.) – po případné omluvě někoho z hlídané lekce pak systém sám pošle automaticky sms zprávu o uvolnění místa v hlídané lekci.

Omlouvání a obsazování lekcí probíhá tedy přes internet pro ty, kteří k němu mají přístup, nebo omluvy mohou být i nadále formou sms na tel. 777141772.Pokud klient nemá přístup na internet, může zavolat na recepci – 478 012 222,777 141 772, kde mu také obsluha ve velmi krátkém termínu nabídne možné volné náhrady a na základě dohody mu pak i příslušné místo zablokuje.

A jaké to přinese výhody nám?

Především odpadne z velké části „lidský“ faktor a tak by nemělo docházet k tomu, že klient bude tvrdit, že se omluvil a že to není zaznamenáno.Každý zásah do klientovy osobní složky je totiž zaznamenán i s označením toho, kdo jej provedl.

Odplavání náhrad se určitě zrychlí – nebudeme zapomínat vypisovat volná místa apod.

Do systému se denně bude zapisovat co se probíralo – to nám usnadní práci při suplování a tak si ten, kdo bude suplovat může projít poslední zápisy i odkazem na dovednosti dětí.

Každé ráno nás systém bude informovat o tom, kdo se omlouvá a kdo má náhradu .

I V SYSTÉMU BUDE NUTNÉ, ABYSTE SE VČAS OMLOUVALI PRO UZNÁNÍ NÁROKU NA NÁHRADNÍ HODINU – systém generuje čas příjmu sms, nebo vašeho vstupu do karty – upozorňujeme na to, že je nutné se omluvit nejpozději v den konání lekce do 8.00 hod.ráno. Můžete se omluvit v systému, nebo pomocí sms zprávy na tel. 777 141 772. Při sms zprávě nezapomeňte napsat jméno a příjmení dítěte!!!